Přejít k navigační liště

Nadupaná španělská Rally – výsledky

Ve čtvrtek se jel třetí podnik šampionátu CCR DiRT Rally 2.0 Championship – Spain Rally, kde se na startovní rampu mělo podle registrací dostavit 13 posádek. Půl hodiny před startem jsem obdržel zprávy od dalších dvou jezdců, že by se chtěli zúčastnit (nováčků v šampionátu). OK – žádný problém, to se pořád vejdeme dvou lobby (čas 20:45). Pak se ozval třetí nováček (20:48) – pořád žádný problém – dvě plné lobby. Jenže pak se situace změnila. Po založení lobby se do party přihlásili další dva jezdci, kteří se nezaregistrovali do závodu a ani nedali vědět že pojedou. Je to opravdu tak tažké dát vědět? 20:55 situace se komplikuje a já zákládám třetí lobby. Do toho ještě počítám – někdo se přihlásil, ale není online. Bezva. Nejdříve ve třetí lobby musím být sám s adminem, abych na něj mohl předat nastavení lobby (21:00).  Kontroluji zda jsou všichni ve svých lobby – počkat – je nás jen 16 – mělo nás být minimálně 17 (21:10). Poslední pokusy o odeslání pozvánek, žádná reakce – startujeme (21:15).

Za netradičně dlouhý úvodník se omlouvám, ale nedali jste mi jinou možnost. Za včerejší komplikace nese vinu někdo jiný. Ano, mohl jsem být přísnější, nejsi registrovaný – nejedeš, ale zase se snažím udělat maximum, aby nás jelo co nejvíc. Proč tohle všechno píšu? Spoustu času a peněž jsem věnoval do vytvoření registračního modulu, takže pokud vy věnujete 1 minutu svého času tomu se řádně zaregistrovat do závodu, tak to všechno v Austrálii klapne a ve 21:00 startujeme. Já pak budu vědět, že ty peníze byly dobře utracené. Jen tak mimochodem, kdybyste dočetli minulou novinku s výsledkama až do konce, a stejně tak i tu dnešní (vlastně by to mohl být takový test jestli fakt čtete všechno co napíšu), tak na konci najdete vnořený registrační formulář na příští závod! Při každé vaší registraci dostávám ze systému upozornění emailem a hned vím kdo jede, v jakém lobby nebo jestli dá status nejedu. Kdo by snad zapomněl, že se do závodu registroval, tak mu systém posílá hodinu před startem závodu emailem připomínku. Dobrá už končím… 🙂 stejně to nikdo nečtete.

Připomínka před závodem

Připomínka před závodem

Pěkný úvodník, ale teď už vážně

Včera se uskutečnil třetí podnik šampionátu CCR DiRT Rally 2.0 Championship – Spain Rally, kde se na startovní rampu dostavilo rekordních 16 posádek. Jsem hodně zvědavý kolik nás bude u klokanů. Než se pustíme do toho jak probíhal závod, tak následuuje tradiční rubrika “Moje zápisky…“.

Spain Rally

Spain Rally

Moje zápisky ze Španělska

Na španělsko jsem se fakt těšil, protože se mi v pondělí vrátil z opravy volant a já už se nemohl dočkat, až budu drolit gumy na španělském asfaltu. Na testování staronového náčíní jsem narychlo odletěl do USA – do Nové Anglie, kde jsem si pro soukromé testování nechal na dva dny uzavřít rychlostní zkoušku Beaver Creek Trail Revers. Mechanici připravili moji závodní erpětku pro tamní šotolinu a já se jal testovat. Byla to jedním slovem paráda. Stačilo jen dobře nastavit posilovač řízení, poloměr zatáčení, zpětnou vazbu a místní zátoka Beaver byla jen moje. Dojmy z testování byly výborné, mechanici posbírali potřebná data a hned druhý den večer jsem odletěl zpět do Evropy, do místa konání španělské rally, abych stihnul shakedown. I tady vše proběhlo na výbornou. Následující den a rovnou na startu RZ1 nastali problémy. Mechanici ze škodovky udělali podobnou chybu jako u Colina v Austrálii (nestihli vyměnit převodovku) v jeho WRC speciálu a tak jsem byl na prvních třech RZ nucen startovat bez posilovače řízení (rozuměj musel jsem hrát zase na gamepadu). Jenže já už si doprdele zvyknul na volant. Až po čtvrté RZ se mechanikům v servisu podařilo posilovač opravi a já si znovu musel zvykat na nové řízení. Zlepšení přišlo až příliš pozdě, když jsem si v poslední RZ dojel pro čtvrtý nejrychlejší. Takže klokani třeste se – v Austrálii musím dát TOP 5, prostě musím. Vím že na to mám, jezdit TOP 5.

Španělský ptáček alá Kuželkovič

Španělkou rally vyhrál Kuzelkovic, jehož vítězství se tentokrát nerodilo tak snadno jako na Novém Zélandu. V RZ1 skončil až osmý se ztrátou více jak deset vteřin za prvním CSL Stuka. RZ2 sice vyhrál, ale pak následovala dvě čtvrtá místa a Kuželka začínal být natolik nervózní, což vyústilo k odpojení se z party, aby se mohl stoprocentně soustředit na svůj výkon. Mezitím se na Kuželku snažil dotáhnout JirkaBruss, který ale zaváhal na RZ6 (10. místo) a RZ7 (7. místo) a bylo po nadějích, takže pro něj zbyl “jen” druhý ptáček. O třetího se rvali JamalGT666 a Lachyr23, kdy o konečném pořadí jezdců musela rozhodnout až cílová fotobuňka. Oba totiž měli po 16 rychlostních zkouškách stejný počet bodů. Jenže na cílové fotografii bylo zjištěno, že měl Lachyr23 na kontě dvě vítězství, což znamená, že třetího ptáčka si ze Španělska odváží Lachyr23.

Překvapení ze Španělska

Titul překvapení ze Španělska u mě získává DeviR11, který získal své první vítězství v jedné RZ (konkrétně RZ7) a dvě druhá místa, která mu přinesla celkové skvělé 5. místo.

Celkové pořadí a jednotlivé výsledky

Registrace do dalšího závodu – Australia Rally

4 komentáře

  1. cabadaj cabadaj napsal:

    Já měl tuším tři výlety. Z toho dva v jednom a to samém místě. Musím se příště víc soustředit.

  2. JirkaBruss JirkaBruss napsal:

    To Španělsko je šílené, jak se tam jede pořád palba. Jak bylo napsáno v reportu, mega jsem zaváhal ve 2 RZ, což mě strašně štvalo. Ale jinak jsem si závod užil. Gratuluji opět Kuželkovi, snad naposledy 😀

  3. CSL Stuka CSL Stuka napsal:

    Nebít toho dvojitého defektu na 3. RZ tak to mohlo dopadnout i lépe. Bohužel jsem píchl obě gumy. Zatím jsem s bramborou hodně spokojený a abych pravdu řekl celkem mě překvapila. Doufám, že to vydrží do konce sezóny 🙂

  4. DeviR11 DeviR11 napsal:

    Díky za super organizaci, problémy byly vyřešeny rychle a efektivně 🙂 Ve Španělsku se mi jelo nad očekávání dobře, mechanici nazouvali správné směsy pneumatik a skvělé časy jezdců z naší lobby mě hecovaly k ještě lepším výkonům, než při tréningu. Trochu mi to pokazil výlet do lesa ve 3.RZ, po kterém jsem tak tak stihl dokulhat bez jedné pneumatiky do cíle. Tak na viděnou v Austrálii 🙂

Napsat komentář